Nuff Nuff

Friday, March 22, 2013

Do it for your PRIDE

突然想写文章,平时也有想写文章的冲动,但往往在我真的写的时候就会忘了我其实要写些什么。今天就不迟疑的写,尽情地写吧!:)

还有一个多月就是我的生日了。每一年,我最期待的日子不是新年,中秋还是圣诞,是我的生日。今年当然也不例外,特别的是掺杂了别的感觉。总觉得,过了二十就很快就三十了,而我好像什么事都没做到。

曾经有多很多理想,或许现在还有,可是都没实现过。看见别人做到我想做的事,真的很羡慕。自己却啥都没有。有时会恨自己,恨自己为什么那么胆小,那么没自信, 那么没用。可是这到头来也改变不了什么。有让自己大胆些,也有成功过,可是有些事情就是不够胆量踏出第一步。明明就知道如果不勇敢地做些什么,就不会有改变,自己就是一直在原地踏步,然而就是不够动力和勇气。

我一直都在错过。。。

You can be the greatest
You can be the best
You can be the King Kong banging on your chest

You could beat the world
You could beat the war
You could talk to God, go banging on his door

You can throw your hands up
You can beat the clock
You can move a mountain
You can break rocks
You can be a master
Don't wait for luck
Dedicate yourself and you gonna find yourself

Sitting in the hall of fame
And the world's gonna know your name
Cause you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name
And you'll be on the walls of the hall of fame

Do it for your people, Do it for your pride, How you ever gonna know if you never even try?

No comments:

Post a Comment