Nuff Nuff

Sunday, April 24, 2011

我能靠我自己走属于我的路

went saloon today.
waited for 2 hours+ for my turn @@
thought of cutting short hair,
but then mom kept saying no no not good & bla bla bla,
the hair stylish pun yat dam dam one,
then then then,
i collapsed & cried.
actually not fully because of they did not let me to cut short hair larr
maybe i stress too much or whatever.
i just want to cry all my feeling out.
therefore,
i non-stop crying & asked them to let me cry only.
in the end,
i just simply let him cut only
totally no mood.
damn fish wehhh
tried to hold it
but just too hard


请不要擅自把你们认为的用词加在我的身上,
我的感觉你们不懂,
我也不想说,
有什么事,我都往肚里吞。
我比谁都来得懂事,
你们没有资格说我是小孩子,没有见过世面,
我在努力些什么,你们都不懂。
现在什么都是我在扛,
请不要忘记,我才18岁。
学习家庭,两边跑,
这不是18岁应有的生活。
我哭,
不代表我任性或撒娇。
我哭,
是因为我除了哭来发泄,
什么都不能做。
我其实也没有那么坚强,
是生活逼得我不得不装的坚强。
我不需要别人的同情,
我能靠我自己走属于我的路。

No comments:

Post a Comment